Singapore... de aller allerlaatste

Goeiedag allen!!

Vandaag is het mijn allerlaatste reisdagje. Vanavond vlieg ik vanuit Singapore via Londen terug naar Amsterdam.

Ik heb me hier een paar daagjes best vermaakt in Singapore, maar de laatste paar dagen van zo'n reis is het toch wel aftellen geblazen. Na 6 maanden van huis te zijn geweest geeft het toch best een raar gevoel om weer terug te gaan, maar ik kijk er wel naar uit.

Woensdagavond arriveerde ik in Singapore en heb toen een beetje bij het hostel in de buurt  rondgelopen. Het is hier echt zo vreselijk warm, daar word je niet vrolijk van. Zelfs als helemaal niks doet loopt het zweet al van je lichaam. Donderdag begon de dag mooi en had ik grote plannen, maar ineens begon het echt super hard te regenen en dan bedoel ik dus echt zo'n enorme tropische bui voor een paar uur. Later op de dag ben ik dan naar Little India gegaan, daar een beetje rondgehangen, wat tempels bezocht en natuurlijk de schatjes van Coen en Vooijs ff gedag gezegd ;). 's Avonds ben ik naar 's werelds grootste fontein gegaan en dat was echt mooi met een fantastische lasershow eromheen.

Vrijdag ging ik naar Sentosa Island. Dit eiland ligt 500 meter van Singapore en op de heenweg kwam ik daar met de cablecar. Na een beetje rondstrunen daar kwam ik een Australische kamergenoot van me tegen en toen zijn we samen naar het strand daar gegaan. Daar nog een beetje  gevoetbald met wat gasten uit Singapore zelf en verder ontzettend verbrand.

Zaterdag naar een birdpark geweest met zo'n 9000 verschillende vogels. Nou ben ik niet echt een vogelliefhebber ofzo, maar dit was toch wel heel leuk.

Vandaag is het zondag en ik moet zo uitchecken in het hostel. Dan mijn bagage ergens droppen en denk even een kijkje nemen in Chinatown en wie weet waar allemaal. Ook nog even uitzoeken hoe ik op het vliegveld kom vanavond, maar waarschijnlijk komt dat op het allerlaatste moment pas, want zoals ze zeggen in NZ en OZ: no worries!!! Kortom: komt allemaal wel goed!!